söndag 20 mars 2011

Bloggstafett!

Nu startar årets första bloggstaffet på min blogg, vinnaren får en klubba som jag skickar in till panfus bildgalleri så att alla kan se den! Du vinner en intervju och en länk till din panfublogg! Även TVÅ veckors veckans panda!!! ;)
Tävlingsreglerna är mycket enkla!
Du skriver din bloggadress i en kommentar! Jag väljer ut de bästa, (alla kanske kommer med :) )
Och sedan får ni pandor rösta! Blir det inte bra? I förra inlägget kan du se hur klubban ser ut och i den tomma rutan kommer vinnarens pandanamn stå!

Jordbävning i Japan

Ni har antagligen hört tals om det hemska som hänt i Japan, hus som rasar, hela städer som begravs under vatten, människor flyter iäg medan vattnet forsar över de, familjemedlemmar förloras. Det borde ju inte få hända. Vi kan ju inte hjälpa att detta har hänt men vi borde kunna hjälpa de här människorna på något sätt. Man skickar ju ner doktorer och sådant. Det kanske inte vi barn kan göra, men vi kan ge de vårat stöd. Även fast de inte ser det så har vi ändå visat det.

Alla som tycker synd om de stackars människorna i Japan, som inte har någon mat och är hemlösa, skriv gärna en liten dikt i en kommentar. Ni kan skriva ett brev, en mening eller bara några ord också. Om ni vill att jag ska ha med era ord till Japanerna i ett blogginlägg skriv " Jag är med".



P.S Glöm inte skriva erat pandanamn när ni ska anmäla er till bloggstaffeten!!

1 kommentar:

  1. Hej, lizzie_123 ,här.
    Och jag heter Lizzie_123
    och min blogg heter http://minilizzie.blogg.se
    Och jag vill gärna va med.

    SvaraRadera