tisdag 26 oktober 2010

Bloggstaffet!

För att få nyhetsbrev från min blogg och vara med i bloggklubben skriver du ditt pandanamn och skickar till den här adressen: panfu-blogg@hotmail.se

BlackWhite100:Jag har märkt att många har egna bloggstaffeter! Så jag har också tänkt att ha det!
Anmäl er via kommentar! jag har fixat så att vem som helst kan kommentera nu.
Det pågår en bloggstaffet på pompomkittys blogg där jag är med. Hennes blogg är jättebra!
Här är bloggadressen:

http://www.pompomkitty.blogg.se/
Yeti: BlackWhite?

Ja?

Kan du berätta den där sagan för mig? Snälla?

Okej, bara för att du är så söt då! Min lilla yeti... <3







Prinsessan kollade på bollen med pompomsen i. De var jätteledsna och rädda. prinsessan försökte prata med de, men hon kunde inte höra vad de sa inne i bollen. Hon svingade med sitt trollspö och sa:
-BABOOM, försvinn! Men när den magiska kraften strömmade mot bollen tog bollen emot. Allting var påväg att studsa tillbaka mot prinsessan, men jag puttade bort henne. Istället kom det på en spegel och studsade en gång till, på bollen igen. Den här gången försvann den och pompomsen kom ut.
- Men det borde vara fler som behöver hjälp! sa jag. Eftersom att det var en tjuv som hade något i en påse i grottan! sa jag.
- Vi beger oss dit med en gång! sa prinsessan. De två pompomsen följde efter oss. När vi kom fram till grottan bakom vattenfallet hörde vi två röster:
- Varför har du inte sålt pompomsen och fåret till den där gubben än? Nu är ju bollen borta!
- Förlåt, men mitt laboratorium är jättesäkert. På något sätt smet de, men jag kan inte begripa hur!
- Det är ditt fel!

- Tyyst! skrek prinsessan! Vi vet vad ni håller på med!
Sedan steg jag och prinsessan in i grottan.
De två rösterna var tjuven och dykaren. De såg välädigt häpna ut.
Fortsättning följer... 

Sluta inte där, mitt i det spännande!

Johoo!

Okej, hejdå pandor!

Tjipp Tjopp!
Have a good time in panfu!


9 kommentarer:

  1. Hej! Får jag anmäla mig till bloggstafetten? sh123.bloggplatsen.se

    mvh sh123! :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Vi vill så gärna va med! :)

    panfukompisarna.blogg.se

    Från sh123 & mollymo

    SvaraRadera
  3. hej BlackWhite det här är min första kommentar i din blogg och är första gången i din blogg vill gärna bli din vän ;)

    SvaraRadera
  4. ps mitt pandanamn är JASAPANDA och spelar panfu

    SvaraRadera
  5. Hej JASAPANDA! Vad roligt att du kommenterar!
    Jag vill jättegärna bli din vän i panfu! ;)

    SvaraRadera
  6. Hej :) vad är en bloggstaffet??
    ha det bre :)

    SvaraRadera
  7. Hej MandaPanda123! Man kan tävla om vem som har bäst blogg, alla får rösta!

    SvaraRadera
  8. Hej bw! Jag vill vara med, jag har okså en bloggstaffet om nån vill vara med på www.gadden.bloggplatsen.se eller bara kolla på listan. Vi ses i panfu \\Gadinen

    SvaraRadera
  9. Jag vill vara med! Skriv en kommentar i min blogg om jag kommer med :D

    SvaraRadera