måndag 7 februari 2011

Skepp O´hoj! ;D

Kolla vad läskigt! X( Det är någon som bor i det där slottet! Tänk om det är Krucio eller vad han nu hette?
Jag måste  kolla imorgon också och se vad som händer då! Men jag har tänkt ordna en liten lista på bloggen som det står typ regelbundna bloggläsare :D Vet inte om jag komemr få särskilt många, men jaja :)
Ungefär såhär:

Bloggläsare
och t.e.x
Sofia
Hanna
Ludvig
Peter
HAHA :D
Men skriv era namn i kommentar så kommer ni med i listan som kommer finnas på bloggen :D vill ha minst tre innan jag fixar den annars blir det inte :)


3 kommentarer:

  1. Hej jag vill vara med på listan. Mitt namn e Cia.

    SvaraRadera
  2. hej ja vill väldigt mkt va med på listan jag heter penny109 men du kan skriva pennan också.
    men ja vill ha ett hjärta efter xD
    kram pennan

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna va med på listan. /Senga2000
    PS: Jag kanske inte skriver komentarer så ofta men jag läser bloggen varje dag.

    SvaraRadera