onsdag 29 september 2010

The smashing pancakes kommer! Från fredag till måndag kommer de uppträda. träffar ni max så glöm inte säga GRATTIS!!!   
   På racingbanan ska de uppträda!
NY STIL!


    Ny stil. Tänkte lite Blackwhite liksom! Och därför tänkte jag att ni skulle få höra på låten black or white av michael jackson som är min idol! :D


Stella och marietta del3

 Marietta tränade Stella så att hon skulle kunna vara med på cirkusen! När dagen då cirkusen var hände en underlig sak... När djuren skulle upp på scenen så följde inte Marietta med. När cirkusen var slut frågade Stella varför.
- Marietta, varför var du inte med oss?
- Jag gav min cirkusplats till dig, sa Marietta. Det är ju din dröm!
- men Marietta! det hade du inte behövt göra, sa Stella.
- vad har man vänner till? sa marietta och gav Stella en kram.
Nu kommer alla att vilja köpa dig och du får ett riktigt hem hos en snäll panda!
- Ja men... Jag ville ju att du skulle vara med, sa Stella besviket. Det var inte lika roligt utan dig.
-Vadå, är du inte nöjd att jag gav min cirkusplats till dig? hade det varit roligare om jag inte hade gjort det?
-Men marietta! sa stella argt. Du kunde ju ha sagt det innan!
-Då hade det inte blivit någon överaskning! sa Marietta och sprang därifrån. Hon var jätteledsen. Efter cirkusen var allt som en annan värld. Alla ville köpa Stella. En dag kom en panda och köpte henne.
Men hon var fortfarande inte lycklig. Marietta var ledsen, och det var Stellas fel. Vad skulle hon göra?

Fortsättning följer...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar