onsdag 29 september 2010

hej pandor! glada nyheter pågång! The smashing pancakes kommer till panfu! det enda tråkiga är att... Evas Trummpinnar är borta! Tänk om bandet inte hinner till Panfu i tid till max födelsedag? Följ Ella, Max och Kamarias blogg för att få veta fortsättningen av vad som kommer hända!
  Stella och marietta del2
 Stella satt ensam kvar i ladan. Vad skulle hon göra? Det enda hon kunde göra i sin ensamhet var att träna på sin fjäderdans. Hon kunde göra otroligt vackra rörelser med fjädrarna. Plötsligt hörde hon någon som öppnade dörren till ladan. Det var Marietta som hade kommit!
-Hej! sa Marietta. Är du kvar här?
- Ja, svarade Stella sorgset. jag är glad att du kom!
- Jag har fantastiska nyheter! tillade Marietta glatt. Vi ska ordna en cirkus. Fantastic pokopets!
- Jaså, vad roligt. Jag hoppas du och de andra kommer ha roligt. jag är glad för eran skull.
- men det är inte så jag menar! sa Marietta. Du ska vara med, med din vackra fjäderdans!
Stella blev förbluffad.
-Oj, var det enda hon kunde klämma fram.
Fortsättning följer...
  
  
               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar