onsdag 29 september 2010

Välkommen till min blogg!

Hej och välkommen till min nya panfublogg!
Jag heter Blackwhite100 och tänkte skriva här rätt ofta! jag har också tänkt göra lite stilar. Här är den nyaste stilen.  lite Paris style;)
      har inte  lärt mig hur man tar kort på datorn så ajg tar från kameran xD Skulle vara kul om någon kommenterade och berättade hur man gör!
Jag tänkte också skriva en berättelse:
Stella och marietta!

 Stella och Marietta var två pokopets som älskade att leka och ha det skoj!
De hade massor av roliga vänner. En dag byggdes en lada som pokopetsen fick bo i. Därefter gjordes en racingbana där man kunde tävla med sina pokopets. Alla pandor stod och kollade på Stella. Hon var oerhört vacker. Hennes fjädrar var underbara. Henne ville de tävla med. När de såg prislappen blev de förskräckta! Vilket dyrt pris. Iställer ville alla ha Marietta, den söta nyckelpigan som bara kostade 60 pandamynt! När marietta blev såld satt Stella ensam kvar i ladan och väntade på att någon skulle köpa henne. Fortsättning följer...   

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar