lördag 24 december 2011

din julklapp

förlåt ank, jag skulle gett dig en video idag där jag sjöng.
Du får den imorrn istället, för vet inte vad den heter på youtube och legokanin har inte sagt det till mig. Det går ju inte att chatta idag heller så :(

god jul!


JAG OCH YETI ÖPPNAR JULKLAPPAR

BlackWhite100: Hej! Tomten kom faktiskt till oss på morgonen istället för på kvällen i år! Här är julklapparna vi gav till varandra. Tomten hjälpte oss bara att dela ut de ;)


Yeti: Jag gav Blackwhite en kaffebryggare, för
jag vet att hon älskar att dricka kaffe till frukost!
Ser ni min bolly där? Den hade jag redan fått, eftersom jag fick mina presenter först :D


Sedan fick hon en plansch med Marilyn Monroe, för hon gillar henne väldigt mycket.

Tack så jättemycket Yeti, jag blev jätteglad! :D
                                             
Jag fick en snygg växt av Yeti med!

Kolla den här mysiga säcken! Tack Yeti!

                                                               Tack BW! Jag älskar min lilla reddy!

                                                                Haha, varsågod... Men heter den reddy? varför!? Låter ju som
                                                             ready, som betyder redo eller klar på engelska O_O

                                                                     Det är för att den är röd dumbom.

                                                                  Jaja, det är julafton så vi får inte börja bråka som vanligt..:D

                                                           Jag har köpt en MEGASTOR björn!
                                                           Och så gav du mig en fläkt eftersom det är
                                                           varmt i min stora päls ibland! haha!                                   
                                                                  TVSPEL <3 tack!
racingbana... wrooooom

   
GOD JUL!
Hälsningar Bw och Yeti.




P.S Kolla, jag har gjort en ny bild på oss ;) D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar