måndag 5 december 2011

Yeti är med igen!

Blackwhite100: Jag har suttit och väntat på en beställning två dagar i sträck nu, men båten med leveransen kommer inte till hamnen!

Yeti: Hmm, vad är det för leverans du pratar om? ;)

Det behöver inte du bry dig om! ;)

Kan det vara en julklapp till mig kanske?

Kanske det, men vad det är får du inte veta förrän på julafton.

Vad taskigt!

Nej, det ska ju vara en överraskning förstår du väl!

Jag är hungrig.

Jaja, det är du alltid.

Nu går vi till glassbaren tycker jag!

Är det inte bättre med mat?

Nej, godis och glass ska det vara. Kom så går vi och äter, efteråt kommer vi med recept på vad vi åt.

Jaha? Inte du som bestämmer över min blogg men okej då, Yeti. Kom ihåg bloggläsare att kika hit, så kanske ni får se yetis julklapp ;)

Tjipp, Tjopp



Vet inte vad det är för ful gammal bild, men ska göra om den!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar