fredag 30 december 2011

Jag bestämde mig för att göra en egen video. Det tog lång tid att göra den! :D Så kola gärna xD


På svenska blir texten ungefär:
När regnet blåser i ditt ansikte, och hela världen är i ditt ansvar kan jag erbjuda dig en varm famn. För att få dig att känna min kärlek.
 
När kvällens skuggor och stjärnorna syns... Och det inte finns någon där till att torka dina tårar,
skulle jag kunna hålla dig i en miljon år så att du känner min kärlek.
 
Jag vet att du har tänkt igenom allt än, men jag skulle aldrig göra det fel. 
Jag har vetat det från det ögonblick som vi möttes. Ingen tvekan i mitt sinne var du hör hemma.

 
Jag skulle gå hungrig, Jag skulle bli svart och blå.
Jag skulle gå krypande nedför avenyn. 
Nej, det finns inget som jag inte skulle göra.,
För att du ska känna min kärlek.
 
Det stormar på rullande havet, och på motorvägen av ånger,
finns vindar av förändring, kastas vilda och fria..
Du är inte sett något som mig ännu. 
 
Jag skulle kunna göra dig lycklig, göra dina drömmar sanna. Det finns inget som jag inte skulle göra.  till ändarna av jorden för dig...
Så att du känner min kärlek...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar