måndag 3 januari 2011

Hej!

Vill gärna ha en rörlig header som edwards, bogno och bonggos har! De är supercoola! Vet inte vem som gjort de men jag skulle göra vad som helst för att få en sådan. Om någon kunde erbjuda sig att göra en header ( den behöver ej vara rörlig!) eller om nån kunde tipsa mig om någon som var bra på att göra headers skulle jag bli superglad.  Jag gör såklart någonting tillbaka!! klart att jag kan göra en ny själv om ingen vill eller orkar göra en. Jag skulle bara bli jätteglad iallafall om någon vile göra en header åt mig!

4 kommentarer:

  1. Jag kan göra en rörlig header till dej om du vill :)
    //Anzy

    SvaraRadera
  2. Hej läs gärna min blogg
    http://pandatjejen.blogg.se/

    Håll höjd Poppi_princess

    SvaraRadera
  3. Nej!!! :( :( Jag är ledsen Bw... Men min program har försvunnit! Jag kan inte göra rörliga headers nu! Jag fick just det programmet men nu är det borta xC ;( jag är jätteledsen :(
    //Anzy ♥

    SvaraRadera
  4. Okej, det gör inget :) Men vad hette programmet och kostade det något? För ajg kan ju ladda ner det själv annars <3 Tack för att du erbjöd dig!

    SvaraRadera