fredag 21 januari 2011

Idé!

Jag har en idé! Jag ska ordna en show i sporthallen! Att man typ dansar eller nåt. Eller så tänkte jag att på hot bom kunde man göra olika lag och så kunde man bjuda in pandor och titta, men det kommer nog inte att funka! :D Men här på stolarna kan man ju sitta:, så det vore kanske kul med en show! :D

Om man ordnade sådana här catwalker i salongen tänkte jag på det med "pandamodeller" som jag skrev för några dagar sedan. Jag tänkte att modellerna kan ha ett speciellt tema, till exempel strand. ( För både tjejer och killar tänker jag) Och jag ska inte vara med utan jag väljer kläder åt pandorna, jag bjuder in många att kolla på deras stil medan de går catwalk. Sedan får de säga om de tycker jag har gjort det bra eller dåligt. Jag kan ju göra båda men jag vet inte. Då kan man ta kort och lägga in på bloggen också så att alla får se ;)

Vad är catwalk?

Kända designers ( sådana som gör kläder) ja, de brukar säga åt några modeller att ta på sig designerns kläder. Sedan går de på en modevisning eller vad man ska säga. Designers som vill ha inspiration går dit och kollar medan modellerna poserar och så vidare. :D Då får de inspiration till sina kläder. Antingen tycker de att det är bra eller dåligt. en catwalk är alltså som en modevisning! Helt enkelt ;)


Have a good time in panfu! Tjipp Tjopp1



P.S Ni har kanske märkt att jag börjat skriva på kvällarna. Men jag har faktiskt inte tid på dagen. sorry :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar