tisdag 25 januari 2011

Yes, here i am!

Japp, här är jag! Det har kommit nya möbler! Jag har tänkt att jag ska börja ranka saker. Ge de typ stjärnor. Men det är ju bara vad jag tycker, andra tycker kanske inte likadant så vet inte omd et är någon bra idé! Gjorde det idag iallafall, riktigt onogrant men kolla in:
:)

Och snön är booorta!!! JIPPIEEEE!
Kolla vad fint det är nu:
Jätten Guliver, om ni kommer ihåg honom, förbereder fortfarande den där drycken! Det är lite tröttsamt men det behöver man inte tänka på nu! För eftersom snön är borta kan man ju bada i simbassängen igen och på stranden och... JA! säger ajg bara helt enkelt. Man kunde ju bada förrut också men då var det ju så kallt. Yeti därimot gillar inte sommar! ;) Han tycker det är så varmt i hans päls då... :D

Jag tror faktiskt att jag ska göra en nya header... En av bilderna ska nog vara något som liknar det här:

Tyckte faktiskt att det ljuset var coolt! skepp o´hoj!


Tjipp, Tjopp!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar