lördag 15 januari 2011

YEES!

Jippie!! Idag kan man åka skridskor!! Jag och min kompis sh123 åkte tillsammans! Hon syns inte så bra i filmen men här kommer den i alla fall.
 Den är inte så lång men hade den varit lång hade det tagit alldeles för lång tid att ladda upp den. Hur har ni haft det på jullovet? Och förresten, det är lite sent men grattis Senga2000! Ditt nyårslöfte vann! GRATTIS! Du vinner att vara veckans panda i min blogg från och med på söndag/måndag! Ha det bra! Nu får ni inte glömma att gratta henne om ni ser henne! och miley_890, ditt nyårslöfte ägde också!

Jag har tänkt intervjua någon som jobbar någonstans i panfu. Får se om jag hittar någon. Ni förstår jag bloggar tills jag hittar något. Alltså kan ajg hålla på med ett inlägg i någon/några timmar ^^ själv hade jag startat en egen restaurang i min koja. jag hade det rätt fint faktiskt:) Men jag tröttnade påd et. Sedan tänkte jag jobba på salongen men ja.. Då börjar ju alla bråka om vem som är chef! Ingen är det så är det bara! Det är Penny som äger den, och hon är ingen riktig panda. Så jag tänkte starta en egen salong i min koja, problemet är ju bara att de här sakerna på bilden är de enda sakerna till en salong jag har, jag kan även plocka fram en jaccuzi det är bara det att det komemr se konstigt ut med en jaccuzi i mitt sovrum :D Kommentera om ni tycker jag ska ha en salong i min koja. Ni kan även kommentera om ni inte tycker det. Erat val! ;)  Vad var det ajg tänkte skriva nu igen? :D Jo just det! Att förrut har ajg haft top model tävlingar där jag varit ledare :D Ungefär som tyra banks. Den som vinner får vara med på bilder till bloggen. Men de flesta "pandamodeller" tröttnar. Kanske ska jag börja med det igen, vad tycker ni? Idag måste ni kommentera och säga vad ni tycker!!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att du ska ha det där med typ pandamodel men jag förstår inte riktigt vad du menar.

    SvaraRadera
  2. Förlåt jag förklarade kanske inte så bra! :) Det finns ett tvprogram som heter top modell. Det är många som är med och den som gör bäst ifrån sig som modell vinner. det enda problemet är att vissa pandor blir arga och ledsna när de inte vinner tävlingen! Därför känns det elakt att ha sådana tävlingar :( Men man får se vad som händer i framtiden!

    SvaraRadera