fredag 7 januari 2011

Vinter!

Hej mina vinterpandooor, nu är jag häär! Haha, Tjooohoooo! Hur har ni det i vårt vinterpanfu? Imorgon så är slottsterassen färdigbyggd och helt nyrenoverad! Så här ser det ut nu:






Dessutom har jag börjat tänka på en grej. Att jag ska inte berätta om bara alla stora grejer som händer i panfu utan även de små sakerna. Som att om någon har en fest som blir stor så ska jag skriva om den, om någon har bröllop osv.  Så nu får ni ordna intressanta saker! Kanske någon modevisning i eran trädkoja eller ett coolt party! Även ni har då chansen att komma med i bloggen ;) Hoppas att en ny bloggstaffet börjar snart. Jag ska vara med i Picurs sålänge. Här är hennes bloggadress: picurs.bloggplatsen.se


Och det har kommit nya kläder i katalogen!



Have a good time in panfu!
Tjipp,Tjopp!



2 kommentarer:

  1. Hej!
    Terassen e klaaar nu! xD

    //Picur

    SvaraRadera
  2. hej! Ja det står om det i mitt inlägg som jag skrev idag..

    SvaraRadera