onsdag 19 januari 2011

Pankakor!

BlackWhite100:Här säljer man pannkakor i ett stånd! visst är det gott! Mycket pandor samlas och knör där för att få plats och känna den goda lukten och nylagat. När jag såg de vattnades de i munnen på mig och sedan när jag smakade... lite mera mmmmmm.... i livet! haha där härmade jag marabou reklamen xD
Yeti: Men nu ska du väl ändå visa filmen BlackWhite? Äsch, jag kan visa den för er, BlackWhite är så lat!
Ska du säga!!!
Tyst med dig, de andra vill se!
Förresten har jag ställt en vintrig fråga till tre pandor i panfu! Här är frågan och svaren:
Vad tycker du om att det är snö i panfu?
Svar1: Tråkigt
Svar2: Fortfarande roligt
Svar3: Sucks! (suger på engelska.)  Vill ha sommar!
Jag älskar vinter! På sommaren är det så varmt!
Det är för att du har så lång, päls dumbom!
Vi avrundar inlägget som vanligt. med bråk!
Hejdå! Måste kittla Yeti lite! LIITE.... Mwoahahhhaaaaaa! Have a good time in panfu! Tjipp tjopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar