tisdag 12 oktober 2010

Ännu en intervju!

Jag såg Pomis_10 idag! Så därför beslöt ajg mig för ännu en intervju!


Blackwhite100:Hej Pomis!
Pomis_10:Hej Bw!
Hur är det att vara så populär och att alla vill prata med dig?
Det är klart att jag gillar alla mina fans.
Får du några negativa kommentarer på din blogg?
Ibland.
hur känns det?
Dåligt. Men mina fans stöttar mig och det är bra! :)
Tror du att du har en chans att vinna bloggstaffeten etapp3?
Det vet jag inte.
Vad gör du när alla vill prata med dig samtidigt?
Jag försöker svara på allas frågor.

Det här var en intervju med Pomis som var rolig för mig! Det är klart att man vill svara på allas frågor, så alla Pomis fans:
Tänk på att alla vill prata med henne lika mycket som ni och hon försöker svara, men det är inte alltid så lätt.
Hon  är jättesnäll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar