lördag 23 oktober 2010

För att få nyhetsbrev från min blogg och vara med i bloggklubben skriver du ditt pandanamn och skickar till den här adressen: panfu-blogg@hotmail.se


Här är en berättelse utan delar jag skriver ett långt inlägg istället. xD

Jag och Johanna09 var och badade. Vi hade jättekul.
Sedan, efteråt gick vi såklart och bytte kläder. För vi hade badat med kläderna på så de var lite våta!
Då såg jag att det lös från  ett av skåpen. Jag sa åt Johanna att vi skulle kolla vad det var som lyste men hon sa att vi inte kunde öppna någon annans skåp. Det är klart att det inte är sjysst att göra det... Men jag kände mig tvungen. Det var inte låst, så jag gick in i det stora skåpet.
Dörren smällde igen och jag blev rädd.
Jag var helt ensam. och förresten var inte skåpet ett vanligt skåp. Det var en grotta innanför.

Jag gick in genom en liten dörr som det lyste irån. Det var därifrån det lyste.

Det var ett laboratorium och jag undrade vem som höll till här. jag såg ännu en dörr och blev förvirrad. jag kunde vääl gå vilse?
Jag gick iallafall ut genom dörren och kände att det blev kallt. Det var snö utanför!
Mitt i sommaren! jag var på en glaciär!

Då såg jag några små woobys inne i en boll.

Okej jag orkar inte skriva mer idag. Fortsättning följer... Kanske, kanske ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar