fredag 15 oktober 2010

GULDPANDADAG!

Jippie!
Idag är det guldpandadag och leveldag! Alla som inte är guldpandor kan testa alla guldpandafunktioner, åka bilar, rida hästar och gå till undervattensskolan!
Styla din panda och inred din trädkoja!
Dagens stil är hip hop!

Yeah, I LOVE HIP HOP! okey, jag gillar inte hip hop på riktigt.. Men det finns säkert många som gör det!
Jag kommer inte skriva i helgen för ajg ska åka bort, hoppas ni orkar hålla ut!
Några har sagt att de inte kan skriva kommentarer till bloggen. Om ni vill skriva kommentarer skicka till den här mailadressen! panfu-blogg@hotmail.se



guldpandadagen i panfu blev en succe som vanligt!! Kolla på alla glada gp pandor!

Ha det bra!

2 kommentarer:

  1. Hej gumman, Flora555 här ;)
    Snygg blogg. Jag följer den, på min blogg.

    //Flora

    SvaraRadera
  2. Ååh, tack mamma!! Jag följer din blogg med!

    SvaraRadera