onsdag 27 oktober 2010

bloggmöte!

För att få nyhetsbrev från min blogg och vara med i bloggklubben skriver du ditt pandanamn och skickar till den här adressen: panfu-blogg@hotmail.se Du får presenter till din blogg eller dator!





Det var bloggmöte men tyvärr kom inte Kamaria, Max eller Ella! det var nog för att jag skrev till de att mötet var 06:30... det är halv sju på morgonen!! Men jag menade 18:30! Halv sju på kvällen! :( Men det var roligt med de andra!
Här är några bilder på vad vi kom överrens om:
P.S det handlar alltså om hur vi ska rädda pandor...








från i förrgår trorr jag:

Kolla, här är två bilder jag har gjort:


Tjipp tjopp!
have a good time in panfu!



2 kommentarer:

  1. Det var jättekul på mötet! hoppas vi ses snart igen!
    kram
    PandaManda123

    SvaraRadera