fredag 22 oktober 2010

För att få nyhetsbrev från min blogg och vara med i bloggklubben skriver du ditt pandanamn och skickar till den här adressen: panfu-blogg@hotmail.se

Hejsan!
Dagens panda är ett fan till bloggen! :) hon heter Manda_Panda1! Här är en bild jag gjorde på mig ella och max! men den blev inte så bra :(

Här är Manda_Panda1!

Dessutom har ajg en söt liten hundvalp nu som heter Daisy13!
Vi hade jättekul och lekte apport på fotbollsplanen, men jag han tyvärr inte ta några kort för att hon var tvungen att logga ut!


UTANFÖR OCH ENSAM DEL4

Emilia, Bloss och BandyPandy återvände till klassen. Eftersom Emilia och Bloss var de populäraste tjejerna i klassen var det ingen som sa något om att de var med BandyPandy. Nu började alla tycka att även bandyPandy var cool. Efter skolan gick de tre pandaflickorna till Emilia och bloss hemliga ställe.( Som nu BandyPandy också fick ta del av nu). 
Nu hade BandyPandy allt hon behövde. Vänner. Hon var inte utanför och ensam.
Hon hade vänner som brydde sig om henne. Pågrund av vem hon var. Och inget annat.

slut! ;)

Här är en liten musikvideo ajg gjorde med min kamera. Så den blev inte så bra:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar