lördag 9 oktober 2010

Del3 av berättelsen!

Min kompis åkte hem för hon fick hemlängtan :(    :o!!
Jag ska ha fest snart:D I väntan tänkte jag skriva tredje delen av berättelsen!


Black och Blose stod tätt intill Kamaria. Det här var riktigt läskigt!
Häxan vände sig om och log ett hemskt flin.
- Vad gör ni här? frågade hon.
- Det vet du nog redan! ropade Kamaria. Vi har förstått att du sysslar med något inne i discot!
- Jaså, och hur kan ni veta det? skrek häxan. Jag ska allt visa er att jag inte är speciellt snäll!
Plötslig kom Black ihåg Kamarias dikt:
En häst kan inte vinna en kamp emot två hästar, En präst kan inte tala högre än två prästar...
Och sen hade Kamaria sagt att en mus hade lätt för sig att smita ifrån stora fiender.
- Kamaria! väste Black i Kamarias öra. Kommer du ihåg ramsan? En mus har ju lätt att smita ifrån stora fiender!
- Vad viskar ni om? skrek häxan. Nu ska ni fååå!!!! Sedan tog hon upp sitt trollspö ut sin ficka och viftade med det.
Då sa Kamaria:
- Förvandla oss til möss, BABOOM!
plötsligt kände Black att hon var väldigt liten, allt var så stort!
fortsättning följer...




Här är några kort ffrån piratön:




Och här är en fröken:



Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar