torsdag 21 oktober 2010

Favoritartisten!

För att få nyhetsbrev från min blogg och vara med i bloggklubben skriver du ditt pandanamn och skickar till den här adressen: panfu-blogg@hotmail.se

Här är de nya stilarna:
 
Riktiga coola superhjältar! eller hur?



VEM  ÄR DIN FAVORITARTIST?
Nu har jag äntligen ordnat så att vem som helst kan skicka kommentarer. Skicka ett artistnamn som är namnet till din idol. (Ska vara en popstjärna alltså). Sedan blir det röstning!
Min favoritartist är Michael Jackson! <3

Här är några andra artister som finns i katalogen:

 Där kom visst en filmstjärna med :o
 Där kom en kille med lady gagabilden:o
sorry:) Men jag kanske kan trösta er med en till lady gaga?



Sedan vill jag hedra Michael Jackson! Här kommer två låtar:
http://www.youtube.com/v/pEEMi2j6lYE?fs=1&amp;hl=sv_SE&amp;color1=0xcc2550&amp;color2=0xe87a9f"></param><param
Han beatboxar hela låten! Det är så bra! Och vissa tycker han ser läskig ut...
Men jag tycker att han är söt... <3 *rodnar*
Här kommer nästa låt:
http://www.youtube.com/v/Fti2Gr03HZo?fs=1&amp;hl=sv_SE&amp;color1=0x402061&amp;color2=0x9461ca"></param><param Lite mer fart än i den andra;)

Sist men inte minst vill jag tacka PANFUCENTRALEN!
Tack för att ni läst min blogg! Tack för att ni kommenterat! Tack för att ni ville ha mitt nyhetsbrev!
Tack för ALLT!
Ella, max, Kamaria och självaste panfucentralen... NI ÄR BÄST!

2 kommentarer:

  1. Hejsan det pågår en Blogg-Staffet på min blogg gå gärna in och anmäl dig på denna länk

    http://pompomkitty.blogg.se/2010/october/pompomkittys-egna-blogg-staffet-2.html#comment

    Lycka Till
    Mvh
    Pompomkitty

    SvaraRadera
  2. Så du bara vet....Min blogg ELLER mitt e-post konto finns inte längre ! :( Jag blev tvungen att ta bort det....men varför vill jag inte prata om.

    SvaraRadera