onsdag 20 oktober 2010

Hej alla pandor!

För att få nyhetsbrev från min blogg och vara med i bloggklubben skriver du ditt pandanamn och skickar till den här adressen: panfu-blogg@hotmail.se

Vinnaren av designtävlingen är Sh123! Grattis!
Hennes bloggadress är:
http://www.panfutjejens.blogg.se/ den finns även på blogglistan på panfutjejens.
Här är hennes design:
Visa rock.png i bildspel
Visst är den supersnygg! ;)



Fler fans :o

Bloggen får fler och fler fans. pandor kommer fram till mig och säger att de älskar min blogg och det gör mig så glad! Dessutom har nu Panfu_Ella och Panfu_Max kommenterat bloggen.

Jag vill bara säga att JAG ÄLSKAR MINA FANS. Jag skulle inte klara av att ha en blogg utan några läsare. Ni gör mig lycklig! Tack för att ni finns <3



UTANFÖR OCH ENSAM DEL3

BandyPandy gjorde det. Hon hoppade. Aldrig hade hon varit så rädd. Men huvudsaken var att hon hade klarat det. Hon var modigare än Lolly. Den coolaste i klassen. Eller den som var dummast...
Han som alltid retades.

När hon landade kom genast Bloss och Emilia fram till henne.
-Vad du var modig! sa Emilia.
-Ja, höll Bloss med. Det var bara vi tre som hoppade.
BandyPandy kände att hon blev varm om kinderna. Ingen hade sagt något så fint om henne förut.
- Kom, du får vara med oss! sa Emilia.
-Det är säkert, kom nu! ropade Bloss som redan börjat gå tillbaka till vulkanen och klassen.
BandyPandy tvekade en sekund men följde sedan med. det var ju det här hon hade velat. Att hon skulle få vänner?
Men inte pågrund av att hon hade hoppat fallskärm! Hon ville ha vänner som brydde sig om vem hon var innerst inne. Hon ville vara sig själv.
Fortsätttning följer...





Några bilder:







2 kommentarer:

  1. Oh,tack! Jag blev jätte glad när jag kollade mina mail! P.S Klistra in denna koden (om du vill) så får du en chatbox,jag har också lagt in det på min egen blogg (panfutjejens) & Min & Mollymos (panfukompisarna) Så,kommunicera via 2 bloggar! ;) Här är koden.

    SvaraRadera
  2. Ledsen,man fick inte ge ut html_kkoder :(

    //sh123

    SvaraRadera