söndag 24 oktober 2010

BlackWhite100 och Yeti!

För att få nyhetsbrev från min blogg och vara med i bloggklubben skriver du ditt pandanamn och skickar till den här adressen: panfu-blogg@hotmail.se

Idag är min lilla yeti med och skriver!

BlackWhite100: Jag är med i pompomkittys bloggstaffet! Gå in på pompomkitty.blogg.se, och om du vill... rösta på mig! Om du röstar på mig blir jag jätteglad! :) Jag blir överlycklig om jag vinner! ;)

Yeti: Ja, rösta på BlackWhites blogg! ;) Kom ihåg att den roliga fototävlingen är slut imorgon!

Ja, och jag har bara fått in ett bidrag! Jag ska skriva mer på berättelsen ikväll...

Jippie! Jag älskar berättelser!

Jag vet, du somnar alltid när jag läser berättelser för dig...

Nej, det gör jag inte alls!

Joho! Det gör du! Okej, det är bäst att vi slutar nu...

Glöm inte att rösta på blackwhites blogg!

Sluta nu Yeti! Ingen kommer rösta på mig om du håller på sådär...

Tjipp, Tjopp!

// BlackWhite100 och Yeti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar